torstai 11. syyskuuta 2008

Uusi blogi ja ihana paikka nukkua

Äiti tuli eilen kipeeksi ja koska se on kykkinyt sisällä koko armaan päivän, niin se saa mitä ihmeellisempiä ideoita. Yksi niistä oli sitten perustaa mullekin oma blogi, jonne mä saan kuulemma kirjotella kaikista kivoista jutuista. Miten musta tuntuu, että äiti haluu vaan, et mä kirjotan kuulumisia ja tapahtumia ylös, jotta se voi sit käydä lukemassa, kun ei muista, että mitä milloinkin tapahtui ;)

Mä voisinkin näin aluksi kertoilla tästä päivästä. Oli kyllä oikeesti tosi kivaa, kun äiti jäi kotiin koko päiväksi. Vaikka se on vaan nukkunu. Mut sopiihan se. Mä pääsin ihan äidin sänkyynkin viekkuun, kun sohvalla oli siitä kuulemma niin huono nukkua. Mä jo vähän elättelin toiveita siitä, et siitä sängyssä nukkumisesta ois voinu tulla tapakin, mut äiti sanoi, et siltä kuorsaamiselta ei nuku kukaan ja sit se ihmetteli, et miks mun piti nukkua sen pään päällä. No sehän on selvä; siinä oli sängyn paras paikka!

Mut nyt mun täytyy mennä, koska mahakello näyttää ruoka-aikaa! Pusuja kaikille, paitsi äidiltä, kun siltä saa vaan lapsipöpöjä, yäks.

Mimi

2 kommenttia:

Pojat kirjoitti...

Ihanaa Mimi, ku aloit bloggailee. Me jo sut tällättiin meen suosikkeihin, et anna tulla sit juttuu vaan. Meil se on ollu vähä nihkeetä, siis noi turinat ja pulinat, ku äiskä vaan keskittyy kaikkeen epäolennaiseen, kuten pyykinpesuun tai muuhun sellaseen.

Me tykätään kans nukkuu noitten hömelöitten pään päällä. Se on niin kivaa, ku voi tuhista niitten kaa samassa tahdissa (äiskä: te ette tuhise, te kuorsaatte). No oli miten oli, kivaa se kuiteski on. Paranemisii äitille ja onnee uudelle blogille ;)

Kerttu kirjoitti...

Mä oisin kans halunnu lisätä mun suosikkipojat (vaiks Andy ei mulle lämpenekään) suosikkeihini, mut en osannu vaik kuinka yritin tutkailla kaikkia valikkonappuloita sun muita...Eikä tosta äidistäkään oo yhtään apua, kun se istuu pää kuuman kattilan päällä ja pyyhe päässä...Siis mullako muka tässä huushollissa on ne oudot päähänpistokset?!

Mut äiti pyys kiittämään paranemisterkuista ja tuolta se kuuluu mumisevan, et kyl olo on jo hiukan parempi. Ja teidän äidille piti kuulemma lähettää sellasiakin terkkuja, et seinäprojekti eteni hiukan tällä viikolla ;)