torstai 25. syyskuuta 2008

Kyyneleitä, hikeä ja videonauhaa

Mun piti päivittää kuulumisia teille jo viikonloppuna, mut meil on äidin kans ollu lieviä teknisiä ongelmia. Tai siis mulla mitään ongelmia oo ollu; tolla äidillä niitä nyt on harva se päivä ;)

Äidin sisko, siis mun ihanin ihmisleikkikaveri, Hanna-"täti", sai viime perjantaina synttärilahjaks videokameran. Koska kameraa piti päästä testaamaan heti eikä kukaan ollu vapaaehtonen, niin pitihän mun sit uhrautuu ;) Mun perässä olikin sit koko viikonlopun varsinainen kuvausryhmä, ja äiti halus kameran lainaan vielä alkuviikosta.

Ei muuten ollu yhtään helppo juttu sit se niiden kuvattujen juttujen julkaseminen. Äiti kun halus, et muutkin pääsee kattomaan niitä mun touhuja. Hetken aikaa mä luulin, et äiti luovuttais jo, kun se ei tunnetustikaan oo mitään maailman rauhallisempii tai kärsivällisempii tyyppei. Mut mä olin väärässä; eilen monen tunnin aherruksen jälkeen se onnistui!


Joten; ladies and gentlemans: Mimin blogi proudly presents:




Ps: Älkää antako ton tyhmän Trial version -tekstin häiritä. Äiti ei löytäny muita, kun maksullisia videonkonvertointiohjelmia ja toi on yhden sellaisen ohjelman kokeiluversio.

2 kommenttia:

Pojat kirjoitti...

Wau mikä lelu sulla onka ja sähän oot ku synnynnäinen filmitähti. Hienostihan toi kuvaus on näyttäny sujuvan. Me halutaan lisää kuvii.

Terv. Antero ja Fontero

Kerttu kirjoitti...

Moikka pojat!

Joo, äiti osti sen lelun joku aika sitten, mut se oli unohtunu kaappiin, kun mä en aluks oikein tajunnu sitä. Mulla on ollu vaan sellasia touhupalloja, et siks toi pyramidi oli vähän haasteellisempi. Äiti päätti, et testataan sitä uudestaan, ja koska se suju niin hyvin, päädyin videolle :)

Niitä touhupyramideja saa muuten mm. täältä: http://terrieri.net/index.php?main_page=product_info&products_id=853
Äidiltä sellasia terkkuja, et ton parissa kuluu mopsilta kuin mopsilla jokunen tovi ;)

Ja moon tosi otettu kehuista :D Kuvia on luvassa taas, kun oon pulinapäällä :)