lauantai 13. syyskuuta 2008

Meksikolainen ystävä

Hrr...Tännehän jäätyy. Olis pitänyt jäädä vielä sohvatyynyjen alle nukkumaan, mutta mun oli pakko tulla kertomaan teille eilisestä. Mulla oli nimittäin ihanan touhukas päivä!

Äidin olo oli eilen jo parempi, joten se oli kutsunu Lillin ja Taco-pojan (10vkoa) kyläilemään. Lillillä oli, kuten aina, mukana herkkuja. Nam. Mä en ollu koskaan ennen nähny sitä Tacoa, mutta meillä oli heti tosi kivaa yhdessä. Vaikka sillä pienellä herralla oli välillä ihan isojen poikien kujeet mielessä...Pojat, nuo pojat...Huokaus...Mutta toivottavasti Lilli ja Taco tulee taas pian kylään! :)

Täs ois muutamia kuvia eiliseltä:



"Jackrusselinterrieri Taco osaa seisoa jo tosi nätisti."


"Mä osaan olla vaan huolestuneen näköinen."

"Hei, uus tuttavuus!"



"Kukas sä oot?"


"Ai, että haluanko mä leikkiä?"



"Nuuh, nuuh."


"Karkuun!"

"Lällätilää!"



4 kommenttia:

Pojat kirjoitti...

Hei Mimi!

Sullahan on ollu tosi kivaa. Me vaan maalattiin tassuja ja se ei ollu äiskän mielestä yhtään kivaa.

Mukavaa viikon alkuu!

Terv. Me

Anonyymi kirjoitti...

Moi Mimi!

Näin alkuun: Sulla on tosi hieno blogi! Ja kiitos ihanista treffeistä, toivottavasti tavataan uudelleen! Lupaan olla kiltti poika ensi kerralla!

Terveisin,
Taco

PS. Mamma lähettää sinnepäin hirmuisesti terkkuja.

Kerttu kirjoitti...

Puspus Taco ja kiva kun tulit kirjottelee mun blogiin :)

Kiitos kehuista (äitikin kiittää) ja mäkin toivon, et nähään pian uudelleen!
Ei sun tarvii olla yhtään kiltimpi, kun sä oot vauva vasta! Ja kyl mä tajuun, et te pojat ootte välillä vähän höpsöjä.

Mopsipusut kummallekin,
Mimi

Kerttu kirjoitti...

Moi pojat!

Joo, mun viikonloppuun mahtui vauhtia ja vaarallisia tilanteita (äiti: no ei kyllä ollu mitään muuta vaaratilanteita, kun sun ööh..."naiselliset" muodot vs. pieni leikkikaveri) :D

Eiks se äiskä tajunnu, et te yrititte olla vaan avuks? ;) Kurkatkaa teitin blogista mun koottu selitys sille "avulle", niin varmaan se äiskäki tajuu ;)

Mukavaa ja touhukasta viikkoa sinnekin! Ties mitä me saadaankaan aikaan ;)