torstai 16. huhtikuuta 2009

On meillä hauska täti...


Arvatkaas mitä?! Musta tuli eilen täti, kun mun sisko, Lola, synnytti mahtavan määrän (1 musta tyttö, 5 mustaa poikaa ja yksi fawn poika) pieniä mopsivauvoja! Ja äiti ties kertoo, et mä saan tutustuu tohon tyttömopsiin luultavasti vielä tarkemmin kesäkuussa ;) Eli jos kaikki sujuu hyvin, niin musta tulee sit samalla vähän niinku isosiskokin. Mitenköhän mä sit selviin siit kaikesta vastuusta (äiti: siis mistä sun nyt tarkalleen ottaen pitää selvitä?!).


Me käytiin äidin kans (taas) eilen eläinlääkärissä. Tällä kertaa käynnin syynä ei ollu se mun huuli vaan nyt tutkittiin toista päätä. Äiti huolestu, kun mä oon pissiny niin paljon ja ollu turvoksissa, et se päätti lähteä ottamaan asioista selvää. Mä jouduin sit lääkärissä kiinnipitelyn uhriks enkä tykänny siitä yhtään. Musta otettiin ultraääni (äiti oli ihan hermona, kun se lääkäri ei puhunu pitkään aikaan yhtään mitään) ja verikokeita. Kokeissa näky sit pissatulehdus ja mä sain taas antibiootteja. Eli se kovasti odotettu Lahden näyttely jääkin meiltä nyt sitten väliin. Mut äiti sano, et nyt on tärkeintä, et mä tuun kuntoon. Ja siinä se äiti on ihan oikeessa.

2 kommenttia:

Pojat kirjoitti...

Voi Mimi, pikaista paranemista sulle *iso hali*. Me pidetään peukkui, et sulla ois kesällä kaveri. Katos kyl se silleen on, et kaksin aina kaunihimpi, hih... (tai komeempi, niinku meillä).

Kerttu kirjoitti...

Kiitti pojat haleista! Ne tuli tarpeeseen.

Mekin on äidin kans laitettu kaikki peukut ja varpaat pystyyn pienen puolesta! Hoitakaa te toi komeuspuoli niin mä lupaan ainakin pressalle hoitaa ton kauneuden, hihi :)