lauantai 21. maaliskuuta 2009

Ruokaremontti

Nyt on kuulkaas tapahtunu huutava vääryys! Mun nappulat oli poistunu tänään kokonaan ruokalistalta! Ei tullu nappuloita eikä märkäruokaakaan.
Ehei.
Vaan jotain tällaista:
"Nam..."


Siis kyllähän tota nyt nälkäänsä söi, (äiti: sä ahmit kaiken muutamassa sekunnissa ja nuolit kuppia hartaasti ja pitkään sen jälkeenkin) mut et miten toi äiti kehtaaki. Ihan vaan periaatteesta mä nyt järkytyin. Sekaisin menee pienen mopsin elämä aivan. Aivan sekaisin on kohta pieni mopsi. Pieni mopsi sekaisena hortoilee...(äiti: noniin, joku on tainut katsoa vähän turhan paljon Pasila -tv-sarjaa...).
Äiti sano, et tää on nyt sellanen uus, vähän pidempi kokeilu, jos sillä saatais apua näihin mun vaivoihin. Ja jos kaikki sujuu hyvin, niin voi olla, ettei meillä enää nappuloita nähäkään.

Äiti ilmotti mut muuten tänään Lahden näyttelyyn (sunnuntaina 26.4.2009). Meinas iskee sille paniikki, kun toi netti-ilmottautuminen ei ihan heti toiminukaan. Kuka käski jättää tänkin viime tippaan? Mä jouduin avoimeen luokkaan, ku oon jo niin vanha.

Arvatkaas muuten mitä? Musta tulee ihan pian täti! Mun täytyyki ruveta heti paikalla treenaamaan tätinä olemista, et osaan sit käyttäytyä niin ku tädin pitää (äiti: mitäköhän tästäkin seuraa…).

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Moikka Mimi!

Ai teilläkin on ruokaremontti meneillään. Niin on muuten meilläkin, mut me ei nappuloista luovuta, vaihdetaan vaan merkkii, mut äiskän pöperöt saa kyl kytii ka me syödään NEUta. Niih, on muutes aika hyvää sapuskaa.

Mekin tullaan Lahteen ja Antero, toi vauva, joutuu eka kertaa avoimeen luokkaan, et saisko täs kohtaa nauraa, hih, hih, hih... Toi ruipelo saa varmaan tuomari tädin kysyy, et onkos se oikeessa luokassa, ku kävis viel vaikka pennusta. Mut so what, Lahdessa viimeistään nuuskitaan ja tuhistaan...

Kerttu kirjoitti...

Aurinkoista sunnuntaiaamua vaan sinne presidentin kansliaan!

Meilläkin on joskus testattu tota NEU:ta, ja mä muistan, et hyvää oli! Niinku on muutes myös toi Murren Murkinan Kanakasvis-mix, nam!

Mä veikkaan, et me loistetaan kaikki Lahdessa näiden meidän ruokaremonttien ansiosta ;) Voit lohduttaa sitä Anteroo kertomalla, et täältäki löytyy yks ruipelo (yks täti ihmetteli eilen mun ja äidin ollessa lenkillä, et miten pieni mopsi mä olenkaan. Eikä ois millään uskonu, et oon jo kaks.). Et nou hätä, Antero-hani ;)

Mä ootan innolla Lahden reissua, et nähään taas. Me mennään keskiviikkona äidin kanssa taas lääkäritädin luo testeihin. Toivottavasti tulee hyviä uutisia...

Pojat kirjoitti...

Mimi, me pidetään sulle peukkuja. Meillä mennään vissiin perjantaina johonki kuvauksiin ja äiskä on ny jo maha kipeenä, ku se pelkää sitä meen nukutusta. Pöh, hyvin se menee... Noi äiskät vaan on vähä hermoheikkoi aina välillä, hih...